ساعت مچی فسیل

ساعت مچی فسیل
 
ساعت مچی
Design by : NazTarin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





ساعت مچی فسیل یک مدل جدید و اسپرت در بین ساعت های مچی امروزی میباشد.امروزه همه به دنبال ساعت هایی با طرح اسپرت هستند که زیبایی دستانشان را چند برابر کنند و شیک پوشی بودن خود را نمایان سازند.بدنه این ساعت یک تکه و بسیار مقاوم است و تا سال های سال در کنار شما خواهد بود.زیبایی این ساعت منحصر به فرد است و در طرح ها و رنگ های مختلفی ارائه شده است.برند فسیل یکی از معروفترین برند های طراحی اکسسوراهای امریکایی هست که در سال 1954توسط دو برادر به نامهای تام و کارتزوتیس تاسیس شد که در ابتدا به واردات و فروش ساعت در امریکا مشغول بودند این شرکت معتبر در ادامه با به کار گیری برترین طراحان خلاق وجوان فسیل را تبدیل به یک خانه مد و فشن کردند که پوشاک و اکسسوارهایی در رده های مختلف همچون ساعت و جواهر . عینک افتابی و کیف تولید میکنند اما نام پر اوازه فس...یل این روزها بیشتر با کالکشن های مدرن و متنوع ساعت ان در جهان شناخته شده است وبرای این تنوع وطراحی برنده جوایز متنوعی شده است از اتفاقات مهم در تاریخچه این برند تولید کالکشن رسمی ساعت مختص مسابقات فوتبال آمریکایی است .که بر طبق آن فسیل اقدام به تولید ساعت برای هر یک ازتیم های مختلف این مسابقات کرده است.

 

ساعت مچی فسیل

 

ساعت مچی فسیل

 

فسیل یک برند آمریکا در طراحی جواهرات ،ساعت مچی،لباس های شب و.. میباشد.میتوان گفت برند فسیل در بین هنرمندان و افراد سر شناس جهان طرفداران بی شماری پیدا کرده است.

 

ساعت مچی فسیل

 

ساعت مچی فسیل

 

تمامی محصولات کمپانی فسیل پر از روح و حس شوخ طبعی است فسیل یک شرکت تولید کننده وسایل مدرن و لوکس میباشد.

 

ساعت مچی فسیل

 

ساعت مچی فسیل



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 28 ارديبهشت 1393برچسب:ساعت مچی فسیل,ساعت مچی شیک,ساعت مچی کلاسیک مردانه,ساعت مچی جدید, توسط تیموررضائی شهریور